Gyors oda-vissza szállítással az egész országban!

Kormányszervó javítás

Kormányszervó javítás gyors szállítással, kiemelt 1 éves garanciával, évtizedes tapasztalattal.

Ebben az 1 perces videóban elmondom a kormánymszervó javítás folyamatát.

Miért érdemes minket választania?

Rövid határidővel dolgozunk!

Egyenesen Önhöz megyünk az alkatrészért és vissza is visszük!

GYORS oda-vissza szállítás az egész országban!

Teherautó és busz kormányművet is javítunk!

Akár cseredarabot is tudunk biztosítani!

Szervókormány javítás kedvező áron!

Több mint 10,000 elégedett ügyfél!

Megbízható cég besorolás!

1 év korlátlan km futás garancia!

Mi olyat is javítunk, amit máshol javíthatatlannak mondtak!

Ingyenes tanácsadás!

Töltse ki a futár rendelőt, és már a következő munkanapon felvételre kerül az alkatrész!



Kérjen ajánlatot másodpercek alatt!


Amennyiben javítható szervókormánya vagy kormányműve, 1-2 munkanapon belül felújítjuk. Csere esetén akár 1 munkanapon belül kiszállítjuk az új alkatrészt.

1 Év garancia minden munkánkra, korlátlan km futás mellett!

parallax background

GYORS SZÁLLÍTÁS


AJÁNLATOT KÉREK

Akik már megbíztak bennünk

A kormánymű és a szervószivattyú felújítás folyamata

1

Telefonon előre egyeztetjük a lehetőségeket!

2

Futárt küldünk egyenesen Önhöz, aki beszállítja hozzánk a hibás alkatrészt!

3

Elvégezzük az alkatrész felújítását!

4

Készen és felújítva visszaszállítjuk Önhöz az ország bármely pontjára!

Rólunk mondták


Hol talál minket?


Címünk

1095 Budapest Soroksári Út 48.
Malom Udvar – Iroda és Raktárközpont

Hétfő - Csütörtök

8:00 - 16:00

Péntek

08:00 - 15:00

Cégadatok

Silverstone.hu Kft.
Adószám: 24677855-2-43
Cégjegyzékszám: 14 09 315761

A kormányszervó a szervókormány másik megnevezése.

A kormányszervó a kormányzás erőszükségletét lecsökkentő szerkezet, amely valamilyen formában a motor energiáját hasznosítja. Létezik elektromos kormánymű és elektrohidraulikus kormányszervó is. De bármilyen kormányszervó rendszert is építettek az autóba, a kormányozhatóságnak akkor is megmarad, ha a rásegítő berendezés meghibásodik. Azaz a kormánykerék és a kormányrudazat között mindig van mechanikus kapcsolat is.

Régen a leggyakoribb kormányszervó berendezés a hidraulikus működésű volt. Itt a motor egy hidraulikus szivattyút hajt, és a kormányszervó szelepei szabályozzák a kormánygépben létrejövő rásegítő erőt.

Sokan szokták kérdezni hogy mi a különbség a hiraulikus kormányszervó és az elektrohidraulikus kormányszervó között. Sokáig a sima hidraulikus kormászervó volt minden autóban de ma már az üzemanyag-takarékosság érdekében egyre gyakrabban alkalmaznak elektrohidraulikus kormányszervót, amely elvét tekintve ugyanígy működik, viszont a szivattyúját nem közvetlenül a motor hajtja, hanem egy külön villanymotor.

Továbbá van még egy fajta. Ez főleg a kisebb autókban a legelterjedtebb, amikor egyszerűen villanymotort tesznek a kormány tengelyére valahol a vezető térde magasságában. Amerre a kormány tekeredik, abban az irányban segít rá a motor. Ez a motor általában fogaskerék-párral, néha igényesebb, golyópályás áttétellel kapcsolódik a kormánytengelyhez. klókat, de magát a fogaskerék-fogasléc párt is. Amikor álló helyzetben tekergetjük a kormányt, a nagy rásegítés miatt nem is érezzük, mennyire túlterheljük az alkatrészeket, de a valóságban az ilyen, kisebb és olcsóbb autókba szánt rendszer hamar tönkre is megy.

Küldhetjük a futárunkat a hibás alkatrészért?