Kormányszervó javítás
- Kormányszervó javítás- Akár 24 órán belül!
- 100% Garancia / 12-24 hónap garancia minden javításra
- 20 Éves tapasztalat
- Ingyenes hibafeltárás.
- Versenyképes árak!
- Országszerte javítunk
- Minden típust javítunk
- Ingyenesen érte megyünk és Ingyenesen visszaszállítjuk
Az alábbi 1 perces videóban elmondom a kormányszervó javítás folyamatát és költségeit.
Ha bármilyen kérdése lenne kormányszervó javítással kapcsolatban, keressen nyugodtan.
Birton Sándor
Mi történik, ha megbízik bennünk és a kormányszervó javítás mellett dönt?
0. Hívjon fel! Előre egyeztetjük mire számíthat.
Sok olyan jellegű hiba van, amelyekre lehet előre pontos árát mondani. (pl. folyik a kormánymű)
1: Futárunk elhozza Öntől a meghibásodott kormányművet.
Budapesten belül INGYENESEN érte megyünk és INGYENESEN készen vissza is visszük.
2: Adunk egy pontos árajánlatot és javítási határidőt!
Általában 1 munkanap a javítási idő.
3: Visszaszállítjuk a felújított kormányművet.
Országosan a szállítás INGYENES!
Címünk:
1095 Budapest Soroksári Út 48.
Malom Udvar – Iroda és Raktárközpont – Szervó javítás
Cégadatok:
Adószám: 24677855214
Aktuális cégjegyzékszám: 14 09 315761
Teljes név: Silverstone.hu Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Silverstone.hu Kft.
Hívjon minket most! Segítünk!
Birton Sándor
A kormányszervó a szervókormány másik megnevezése.
A kormányszervó a kormányzás erőszükségletét lecsökkentő szerkezet, amely valamilyen formában a motor energiáját hasznosítja. Létezik elektromos kormánymű és elektrohidraulikus kormányszervó is. De bármilyen kormányszervó rendszert is építettek az autóba, a kormányozhatóságnak akkor is megmarad, ha a rásegítő berendezés meghibásodik. Azaz a kormánykerék és a kormányrudazat között mindig van mechanikus kapcsolat is.
Régen a leggyakoribb kormányszervó berendezés a hidraulikus működésű volt. Itt a motor egy hidraulikus szivattyút hajt, és a kormányszervó szelepei szabályozzák a kormánygépben létrejövő rásegítő erőt.
Sokan szokták kérdezni hogy mi a különbség a hiraulikus kormányszervó és az elektrohidraulikus kormányszervó között. Sokáig a sima hidraulikus kormászervó volt minden autóban de ma már az üzemanyag-takarékosság érdekében egyre gyakrabban alkalmaznak elektrohidraulikus kormányszervót, amely elvét tekintve ugyanígy működik, viszont a szivattyúját nem közvetlenül a motor hajtja, hanem egy külön villanymotor.
Továbbá van még egy fajta. Ez főleg a kisebb autókban a legelterjedtebb, amikor egyszerűen villanymotort tesznek a kormány tengelyére valahol a vezető térde magasságában. Amerre a kormány tekeredik, abban az irányban segít rá a motor. Ez a motor általában fogaskerék-párral, néha igényesebb, golyópályás áttétellel kapcsolódik a kormánytengelyhez. klókat, de magát a fogaskerék-fogasléc párt is. Amikor álló helyzetben tekergetjük a kormányt, a nagy rásegítés miatt nem is érezzük, mennyire túlterheljük az alkatrészeket, de a valóságban az ilyen, kisebb és olcsóbb autókba szánt rendszer hamar tönkre is megy.