Renault kormánymű felújítás, javítás

  Kérje INGYENES hozzuk-visszük szolgáltatásunkat!

Az alábbi 1 perces videóban elmondom a Renault kormánymű javítás folyamatát és költségeit.

Click edit button to change this text.

Mi a számlás árainkat tüntettük fel! Nálunk biztos érvényes garancialevelet fog kapni! 12 hónap garanciát vállalunk korlátlan futás teljesítmény mellett.

100% Minőségi garancia. MINDEN(!) kopó alkatrészt cserélünk gyári minőségre! A felújítás után, gyakorlatilag olyan lesz mint az új!

Egész országra kiterjedő INGYENES beszállítás, INGYENES bevizsgálás, INGYENES visszaszállítás.

Smart Support. A megrendeléstől a számlázásig, a munka minden egyes szakaszáról SMS-ben tájékoztatjuk!

Autó szervizeknek egyedi konstrukciók!

Elérhetőségünk:

+36 30 78 53 479

Renault kormánymű felújítás

Én segítek abban, hogy Ön maximálisan elégedett legyen!

Birton Sándor

-tulajsonos

Kérjen ingyenes visszahívást!

1 Év garancia minden Renault kormánymű felújításra!

Mi történik, ha megbízik bennünk és a javítás mellett dönt?

0. Hívjon fel! Előre egyeztetjük mire számíthat.

Sok olyan jellegű hiba van, amelyekre lehet előre pontos árát mondani. (pl. folyik a kormánymű)

1: Futárunk elhozza Öntől a meghibásodott kormányművet. 

Budapesten belül INGYENESEN érte megyünk és INGYENESEN készen vissza is visszük.

2: Adunk egy pontos árajánlatot és javítási határidőt!

 Általában 1-2 munkanap a javítási idő.

3: Visszaszállítjuk a felújított kormányművet.

Országosan a szállítás INGYENES!*

Gyári felújított, dobozos, 1 év garanciával biztosított Renault kormányműveinkre olyan árat tudunk biztosítani, amilyet valószínű máshol nem talál! Kérjen ajánlatot!

Nálunk garantáltan a legjobb árakat találja!

Tudok valamiben segíteni? +36 30 78 53 479

Hívjon bizalommal!

Birton Sándor

+36 30 785 34 79

Címünk:

1095 Budapest Soroksári Út 48.

Malom Udvar – Iroda és Raktárközpont

Cégadatok:

Adószám: 24677855-2-43
Aktuális cégjegyzékszám: 01-09-376445

Teljes név: Silverstone.hu Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Silverstone.hu Kft.

Már több száz Renault kormányművet újítottunk fel!

Birton Sándor

 

tulajdonos

Renault kormányművek és szervószivattyúk felújítása országosan, nagy tapasztalattal.

A kormánymű felújítás ára: 55- 85 ezer Ft*

A Renault kormányművek felújítási folyamata:

  1. Hibafeltárás. A kormányművet teljesen szétszereljük, megtisztisztítjuk és felállítjuk a diagnózist.
  2.  A kopott alkatrészeket cseréljük, ezek lehetnek: csapágyak, perselyek, teflongyűrűk, szimeringek. A rozsda okozta berágódásokat visszamunkáljuk. Nem dolgozunk olcsó anyagokkal, nehogy egy pár ezer forintos spórolás később sok bosszúságot és súlyos tízezres költségeket okozzon.
  3. Ellenőrizzük az axiális csuklókat, kicseréljük a porvédő gumiharangokat. (FONTOS! Ezt ellenőrizze, ha más helyen végezteti a Renault kormányműjének javíttatását, mert ha ezt nem cserélik ki, akkor pár ezer Ft spórolásával hamarosan újra el kell végezni a kormánymű felújítását! A szennyeződések ismét bekerülnek a kormánygép belsejébe, és megeszik a szimeringeket.) Az összeszerelést követően beállítjuk a kormányművet, hogy működése optimális legyen.
  4. A szervókormányművek ellenőrizzük!
  5. A kormánymű javítása után fontos a futómű beállítása is, ami pár ezer forintos tétel, ne feledkezzen meg róla.

Javítjuk Renault kisteher gépjárművek kormányműveit is. (Mint például a Renault Kangoo kormánymű, a Renault Master kormánymű vagy akár ide sorolhatjuk még a Renault Trafic kormányművet.) Ezek részleteiről telefonon tudnak felvilágosodást adni a szakmai kollégák.

Sokan kérdezik hogy karambolos, deformált illetve mechanikailag sérült, kormányművek javítását vállaljuk-e? A válasz az hogy; nem! Semmiképpen! Életveszélyes lehet. A kormányzást és a biztonságos közlekedést bármennyire is befolyásoló sérüléseknél minden esetben indokolt a kormányműnek cseréje. Sérült kormányműveket nem javítunk!

Sokan szokták azt is kérdezni, (főleg autóvásárlás előtt álló ügyfelek) hogy szerintünk melyik Renault modell kormánygépe szokta a leghamarabb megadni magát.  A válasz nem egyszerű. Hisz ez sok mindentől függ. Talán márka és márka között elég pontos választ lehet adni, de adott márka, mint például a Renault különböző típusai között ez a válasz már sokkal nehezebb. Mert egyértelműen a leggyakoribb nálunk a Renault Megane kormánymű. De nem mondhatjuk azt hogy ez lenne a legsilányabb, mert ugye a cégnek ez a modell az egyik legtöbbet eladott autója. És ugye itt már bezavar a nagy számok törvénye. Egyébként a Renault Megane kormánymű persely problémával szokott érkezni. Ami talán gyakran előfordul az Renault Thalia kormánymű szervó hiba. Ez talán egy picit gyakoribbnak mondható még, de hangsúlyozom, ez szubjektív mérés. Úgy lennének korrektek az adatok, ha rá tudnánk vetíteni hogy a cég az adott modellből hány darabot értékesített. Plusz nyilván függ az időfaktor is. Hogy mennyi idős az autó, illetve hány kilométert futott. Ott van például a Renault Espace kormánymű. Egyre ritkábban érkezik. Valószínű nem azért mert egyre jobbak lesznek. Hanem az autók kezdik elérni azt az életkort, ahol már nem igazán költenek rá, vagy beletesznek egy zsákbamacska bontott kormányművet. Ugyanez a helyzet a Renault Twingo kormányművel is. Érdekes módon viszont a Renault Clio kormánymű viszonlyag ritka. Pedig a Renault Clio-ból is viszonylag sokat értékesített. Egyébként 1991-ben jelent meg a a mai napig nagy sikerű Renault Clio. Tehát nem tudunk releváns választ adni, amit tudunk mondani hogy nálunk a leggyakoribb a Renault Megane kormánymű felújítás. De még mindig jóval kevesebb mint mondjuk a 3 betűs luxus bajor autómárka esetében.

A Renault céget „Société Renault Frères” néven 1898-ban alapította meg Louis Renault, valamint két testvére Marcel és Fernand. Már hamar a versenyek felé orientálódtak; de Marcel az 1903-as Párizs-Madrid autóversenyen elhalálozott. Ezután a testvér, Louis már nem versenyzett többet. A Renault AK 90CV viszont , Szisz Ferenccel a nyergében megnyerte az 1906-os Grand Prix versenyt.

Az első világháború idején a mint minden gyár, a Renault is haditermelésre állt át. Gyártottak lőszert, repülőgépeket valamint a Renault FT-17 tankot.
A második világháború idejéig leginkább csak mezőgazdasági és ipari gépeket gyártott a cég. Mivel a Renault a világháború alatt együttműködött a német megszállókkal, ezért a háború után a gyárat államosították és átnevezték. A vállalat az 1960-as és 1970-es években kezdett el csak terjeszkedni Kelet-Európában és Dél-Amerikában. A céget 1996-ban privatizálták és ekkor került újra magánkézbe, és így jött létre a Renault S.A. Majd 1999-ben kötöttek megállapodást a Nissannal. 2001-ben eladták a teherautó részleget a Volvónak.

Végezetül ha kormánymű felújítás Soroksár, akkor Soroksrári út 48. Malom Udvar. Silverstone.hu Kft

*Abban az esetben ha nem történik felujítás vagy értékesítés,és az alaktrészt vissza kell szállítani, akkor a szállítási költség felszámolásra kerül.  
Áraink tájékoztató jellegűek a megadott ártól eltérhetnek, típus és állapot fűggően.
A fenti ár nem tartalmaza az Áfát.
A javíthatalan alkarészeket maximum 30 napig tudjuk tárolni!

Hívjon minket most! Segítünk 0630 785 34 79

Birton Sándor