INGYENES oda-vissza szállítással az egész országban!*

Renault kormánymű felújítás

Renault kormánymű felújítás és javítás ingyenes szállítással, rövid határidővel, gyári minőségű alkatrészekkel, évtizedes tapasztalattal.

Miért érdemes minket választania?

N

Rövid határidővel dolgozunk!

N

Egyenesen Önhöz megyünk az alkatrészért és vissza is visszük!

N

INGYENES oda-vissza szállítás az egész országban!*

N

Teherautó és busz kormányművet is javítunk!

N

Akár cseredarabot is tudunk biztosítani!

N

Szervókormány javítás kedvező áron!

N

Több mint 10,000 elégedett ügyfél!

N

Megbízható cég besorolás!

N

1 év korlátlan km futás garancia!

N

Mi olyat is javítunk, amit máshol javíthatatlannak mondtak!

N

Ingyenes tanácsadás!

N

Nálunk így néz ki egy felújított kormánymű!

+36-30/785-3479

1 év teljeskörű garancia

1 év teljeskörű garancia

Mi a számlás árainkat tüntettük fel! Nálunk biztos érvényes garancialevelet fog kapni! 12 hónap garanciát vállalunk korlátlan futás teljesítmény mellett.

100% minőségi garancia

100% Minőségi garancia

100% minőségi garanciát vállalunk! MINDEN kopó alkatrészt cserélünk gyári minőségre! A felújítás után, gyakorlatilag olyan lesz mint az új!

100% minőségi garancia

Ingyen szállítás

Egész országra kiterjedő INGYENES beszállítás, INGYENES bevizsgálás, INGYENES visszaszállítás, csak nálunk!

Töltse ki a futár rendelőt, és mi azonnal indulunk az alkatrészért! INGYENESEN bevizsgáljuk!

Az alábbi űrlapon megrendelheti az autót, ami egyenesen Önhöz megy. Ezután INGYENESEN behozza műhelyünkbe hibafeltárásra a kormányművet.

Futárrendelő útvonal
Ingyenes GLS házhozszállítás

Kérjen ajánlatot másodpercek alatt!

Amennyiben javítható szervókormánya vagy kormányműve, 1-2 munkanapon belül felújítjuk. Csere esetén akár 1 munkanapon belül kiszállítjuk az új alkatrészt.

Segítség kell? Keresse szakértőinket!

1 Év garancia minden munkánkra, korlátlan km futás mellett!

Kormánymű felújítás előtte-utána

ingyenes

INGYENES szállítás*

Akik már megbíztak bennünk

A kormánymű és a szervószivattyú felújítás folyamata

Kormánymű felújítás első lépése

Telefonon előre egyeztetjük a lehetőségeket!

Kormánymű felújítás második lépése

Futárt küldünk egyenesen Önhöz, aki INGYENESEN beszállítja hozzánk a hibás alkatrészt!

Kormánymű felújítás harmadik lépése

Elvégezzük az alkatrész felújítását!

Kormánymű felújítás negyedik lépése

Készen és felújítva visszaszállítjuk Önhöz az ország bármely pontjára!

Rólunk mondták

Hol talál minket?

Címünk

1095 Budapest Soroksári Út 48.
Malom Udvar – Iroda és Raktárközpont

Cégadatok

Silverstone.hu Kft.
Adószám: 24677855-2-43
Cégjegyzékszám: 14 09 315761

Renault kormányművek specialistája

Renault kormányművek és szervószivattyúk felújítása országosan, nagy tapasztalattal.

A Renault kormánymű felújítás ára átlagosan nettó 75.000-110.000 Ft.

A Renault kormányművek felújítási folyamata:

  1. Hibafeltárás. A kormányművet teljesen szétszereljük, megtisztisztítjuk és felállítjuk a diagnózist.
  2.  A kopott alkatrészeket cseréljük, ezek lehetnek: csapágyak, perselyek, teflongyűrűk, szimeringek. A rozsda okozta berágódásokat visszamunkáljuk. Nem dolgozunk olcsó anyagokkal, nehogy egy pár ezer forintos spórolás később sok bosszúságot és súlyos tízezres költségeket okozzon.
  3. Ellenőrizzük az axiális csuklókat, kicseréljük a porvédő gumiharangokat. (FONTOS! Ezt ellenőrizze, ha más helyen végezteti a Renault kormányműjének javíttatását, mert ha ezt nem cserélik ki, akkor pár ezer Ft spórolásával hamarosan újra el kell végezni a kormánymű felújítását! A szennyeződések ismét bekerülnek a kormánygép belsejébe, és megeszik a szimeringeket.) Az összeszerelést követően beállítjuk a kormányművet, hogy működése optimális legyen.
  4. A szervókormányművek ellenőrizzük!
  5. A kormánymű javítása után fontos a futómű beállítása is, ami pár ezer forintos tétel, ne feledkezzen meg róla.

Javítjuk Renault kisteher gépjárművek kormányműveit is. (Mint például a Renault Kangoo kormánymű, a Renault Master kormánymű vagy akár ide sorolhatjuk még a Renault Trafic kormányművet.) Ezek részleteiről telefonon tudnak felvilágosodást adni a szakmai kollégák.

Sokan kérdezik hogy karambolos, deformált illetve mechanikailag sérült, kormányművek javítását vállaljuk-e? A válasz az hogy; nem! Semmiképpen! Életveszélyes lehet. A kormányzást és a biztonságos közlekedést bármennyire is befolyásoló sérüléseknél minden esetben indokolt a kormányműnek cseréje. Sérült kormányműveket nem javítunk!

Sokan szokták azt is kérdezni, (főleg autóvásárlás előtt álló ügyfelek) hogy szerintünk melyik Renault modell kormánygépe szokta a leghamarabb megadni magát.  A válasz nem egyszerű. Hisz ez sok mindentől függ. Talán márka és márka között elég pontos választ lehet adni, de adott márka, mint például a Renault különböző típusai között ez a válasz már sokkal nehezebb. Mert egyértelműen a leggyakoribb nálunk a Renault Megane kormánymű. De nem mondhatjuk azt hogy ez lenne a legsilányabb, mert ugye a cégnek ez a modell az egyik legtöbbet eladott autója. És ugye itt már bezavar a nagy számok törvénye. Egyébként a Renault Megane kormánymű persely problémával szokott érkezni. Ami talán gyakran előfordul az Renault Thalia kormánymű szervó hiba. Ez talán egy picit gyakoribbnak mondható még, de hangsúlyozom, ez szubjektív mérés. Úgy lennének korrektek az adatok, ha rá tudnánk vetíteni hogy a cég az adott modellből hány darabot értékesített. Plusz nyilván függ az időfaktor is. Hogy mennyi idős az autó, illetve hány kilométert futott. Ott van például a Renault Espace kormánymű. Egyre ritkábban érkezik. Valószínű nem azért mert egyre jobbak lesznek. Hanem az autók kezdik elérni azt az életkort, ahol már nem igazán költenek rá, vagy beletesznek egy zsákbamacska bontott kormányművet. Ugyanez a helyzet a Renault Twingo kormányművel is. Érdekes módon viszont a Renault Clio kormánymű viszonlyag ritka. Pedig a Renault Clio-ból is viszonylag sokat értékesített. Egyébként 1991-ben jelent meg a a mai napig nagy sikerű Renault Clio. Tehát nem tudunk releváns választ adni, amit tudunk mondani hogy nálunk a leggyakoribb a Renault Megane kormánymű felújítás. De még mindig jóval kevesebb mint mondjuk a 3 betűs luxus bajor autómárka esetében.

A Renault céget „Société Renault Frères” néven 1898-ban alapította meg Louis Renault, valamint két testvére Marcel és Fernand. Már hamar a versenyek felé orientálódtak; de Marcel az 1903-as Párizs-Madrid autóversenyen elhalálozott. Ezután a testvér, Louis már nem versenyzett többet. A Renault AK 90CV viszont , Szisz Ferenccel a nyergében megnyerte az 1906-os Grand Prix versenyt.

Az első világháború idején a mint minden gyár, a Renault is haditermelésre állt át. Gyártottak lőszert, repülőgépeket valamint a Renault FT-17 tankot.
A második világháború idejéig leginkább csak mezőgazdasági és ipari gépeket gyártott a cég. Mivel a Renault a világháború alatt együttműködött a német megszállókkal, ezért a háború után a gyárat államosították és átnevezték. A vállalat az 1960-as és 1970-es években kezdett el csak terjeszkedni Kelet-Európában és Dél-Amerikában. A céget 1996-ban privatizálták és ekkor került újra magánkézbe, és így jött létre a Renault S.A. Majd 1999-ben kötöttek megállapodást a Nissannal. 2001-ben eladták a teherautó részleget a Volvónak.

Végezetül ha kormánymű felújítás Soroksár, akkor Soroksrári út 48. Malom Udvar. Silverstone.hu Kft

Küldhetjük a futárunkat a hibás alkatrészért?