Mennyibe kerül és mi befolyásolja a kormánymű felújítás árát?
Kérdése van? +36 30 78 53 479
Személy és kis haszongépjárművek kormánymű felújítási ára:
55 000 – 85000 Ft között van.*
A fenti árak tartalmazzák:
-KOMPLETT (!) felújítást. Gyári tömítések, feszítő diót, vezető persely, csapágyakat.
-Új gumiharangokat
-1 Év garanciát
-Ingyenes bevizsgálást
-Ingyenes* beszállítást (Az ország bármely pontjáról elhozzuk a hibás alkatrészt)
-Ingyenes* vissza szállítás az Ön által megadott címre. (Országosan)
Kamionok kormányműveinek javítása 95 000 – 160 000 Ft között van.*
Marcsi
Sándor
András
Ezt várhatja el a pénzéért egy korrekt kormánymű felújító cégtől.
- Valóban kicserélik az ÖSSZES! tömítést. Hisz Ön komplett felújítást fizeti ki!
- A gyárival megegyező alkatrészeket használ. Ami drágább, de biztosan jó lesz. (Német, Angol, Amerikai gyártmányok.)
A számla kérdése. Ha Ön kap számlát, a garancia érvínyesítése kétségtelen! Ha ön nem kap számlát a munkáról, csak felújító cég jó szándékában bízhat, hogy valóban tudja-e érvényesíteni a garnciális igényét. (Sajnos hetente jönnek hozzánk ilyen problémával ügyfelek)
- Porvédő Gumiharang! Egy korrekt cég biztosít teljesen új porvédő gumiharangot a felújítás mellé. Pár ezer Ft, de biztosítja hogy a szennyeződés ne “egye el” újra a frissen felújított kormányművet. (Egy drága felújítás oka legtöbb esetben az elhasználódott gumiharangokból adódik. Bemegy a szennyeződés, és tönkreteszi a tömítéseket. )
- Egy korrekt cég mögött mindig tudni hogy milyen EMBER van mögötte. A weboldalon, az emberek a saját arcukkal és becsületükkel vállalják a felelősséget. Egy korrekt cég vállalja hogy nyilvánosan lehessen róluk visszajelzést írni. (Pl. google cégem) . Továbbá ha egy cég megtalálható a Google organikus (nem fizetett) találatai között az első pár találatban, az biztosan azt jelenti hogy a cég hosszú idő óta, tartósan működik. (Jelen esetben például: kormánymű javítás, kormánymű felújítás, szervószivattyú javítás kulcsszavakra) Ezt mindig érdemes ellenőrizni.
- Extra szolgáltatás! Például egy ingyenes alkatrész beszállítás, és ingyenes visszaszállítás valójában egy 7-8000 ezer Ft-os ajándékot jelent az ügyfél számára. (+Plusz a extra idő amíg futárcéget választ, feladójegyzéket nyomtat, esetleg míg postára kell elmenni még vele.) Nálunk ez mind-mind benne van a feltüntet árakban! Máshol mindenképpen kérdezzen rá ezekre!
A kormánymű felújítás árán kívül ezekre is mindenképpen kérdezzen rá:
- TÉNYLEG MINDEN TÖMÍTÉS ki lesz cserélve?
Sajnos ez nehezen utánakövethető, de van hogy csak azt cserélik ki amit nagyon muszáj. Ez legtöbb esetben a korai garanciális problémáknál derül ki.
- Milyen alkatrészek kerülnek be a felújítás során. Sajnos rendszeresen találkozunk hozzánk került, már javított alkatrészekben, olcsó utánagyártott alkatrészekkel. Ami okozója az újrajavításnak.
Az feltüntet ár számlás ár? Sokszor hallani, hogy csak utolag derül ki, hogy a kiajánlott ár valójában számla nélkül értendő. Önnek azért fontos hogy számlát kapjon a javításról, hogy később tudja érvényesíteni az esetleges garanciális igényeit. Számla nélkül marad a reménykedés, hogy a szerelő is egyetért majd a problémánkkal.. (Mindig a számlás árakat hasonlítsa össze!)
- Az ár ugye tartalmazza az új porvédő gumiharangokat is? Finoman szólva is meggondolatlanság, ha egy cég egy frissen felújított kormányműre visszateszi a régi használt pórvédő gumiharangokat! Ezzel gyakorlatilag “beírta a naptárba a következő felújítás idejét.” Erre mindenképpen kérdezzen rá, hogy az Önnek ajánlott ár tartalmazza-e az új gumiharangokat, hisz egy kormánymű felújításhoz ez is jár!
- Alaposan utána néztem kivel javíttatok? A cég megtalálható a Google-ban eredetileg is?
Ha a weboldal csak az internetéről leszedett képekkel van tele, az intő jel lehet. Ha egy cég a Google találati listáján csak a fizetett hirdetések között jelenik meg, megkérdőjelezhető hogy vajon hány éve foglalkozik a kormánymű felújítással, mielőtt szétszedi az Önét!
Kérdése van? +36 30 78 53 479
A legegyszerűbb hiba, amikor folyik, ilyenkor csak a kormányművön elég a szimeringeket cserélni. Ez az esetek 30-40%-ban meg is szüntetheti a folyást. De valamikor a legegyszerűbb hibának tűnő probléma sem fér bele a 55 ezer Ft-os javítási költségbe.
Sokan kérdezik, hogy ha csak folyik miért nem elég kizárólag a szimeringeket kicserélni. A válasz az, hogy azért mert a folyás, és a szimering elengedése csak a tünet. Azt sokszor valami okozza. Ezért általában a fogasléc elrozsdásodása a felelős. Ilyenkor viszont már gépmunkára van szükség, azaz teljesen fel kell köszörülni a kormánymű fogaslécét. (Sajnos a nagyon elrozsdásodott fogaslécek, nem is minden esetben javíthatóak.)

A kormánymű fogasléce
Tovább befolyásolja a kormánymű felújításának árat, hogy mennyi kopó alkatrészt kell a kormányműben cserélni.
Sok esetben szükséges a teflon gyűrűk cseréje (A teflongyűrű a belső tömítések. amik a kormánymű megfelelő működését szabályozzák mint például az olaj irányának a folyását.)
Több esetben is, ha már szét van szedve a kormánygép, érdemes az olyan kopó alkatrészek cseréje is mint például a feszítő, támasztó és a vezetőperselyek cseréje.
Pontos árat mindig csak a szétszedés után tudunk mondani, de mindig minden esetben előre egyeztetünk minden kedves Ügyfelünkkel.
FONTOS!
– Az árak NEM tartalmazzák a gépjárműből történő ki-, és beszerelési költséget!
– A használt alkatrészek nem minden esetben javíthatók az előírt technológia szerint! A javítandó alkatrész szétszerelése után kiderülhet, hogy a kormánymű karambolosan sérült, vagy túlkopott, illetve előzőleg szakszerűtlenül javították! Ilyen esetekben mindig előre egyeztetünk Ügyfeleinkkel az általunk javasolt megoldásról!
Miért ennyi a kormánymű felújításának az ára?
A javítás illetve felújítás során teljesen szét kell szedni a kormányművet, és alapos, speciális ipari mosóban meg kell tisztítani, kiemelt figyelmet fordítva a mechanikusan igénybe vett felületekre, a csapágy felületekre és a tömítőgyűrűkkel kapcsolódó részekre.
A tisztítás után az átvizsgálást történik. Amikor a fogasléc rozsdás, köszörű géppel át kell köszörülni a fogasléc teljes felületét. Ha ez kész van, utána jön a persely (perselyek) kicserélése. A persely csere utána következik a csapágyat csere. Majd miután a fogasléc teljesen fel van újítva, bekerült az új csapágy és a persely, a végén kerülnek be az új gyári vagy a gyári minőséggel teljesen megegyező tömítőgyűrűk, a szimeringek és a teflongyűrűk. Kizárólag minőségi alapanyagokkal érdemes csak dolgozni, hisz a felújítócég minden esetben 1 év teljes körű garanciát vállal. Neki sem érdeke silány minőségű alkatrészeket beletenni. Tehát hogy mi befolyásolja a kormánymű felújításának az árát? Hát egyrészt a minőségi alkatrészek sem olcsók, ehhez jön hozzá a minőségi szakmunka és az idő. Egy kormánymű felújítása akár 5 óráig is eltarthat.
Továbbá nagyon fontos információ: csak olyan céggel dolgozzon, ahol számlát adnak! Ez nem minden esetben jelenti plusz ÁFA vonzatot, mert van aki KATA-s kisadózó. DE MINDIG KÉRJEN SZÁMLÁT! Ha nem rendelkezik számlával, akkor nem fogja tudni érvényesíteni a garanciáját! És a kormánymű felújítás ára nem két fillér. Egy komplett kormánymű felújítás ára, ki-be szereléssel együtt megközelítheti a százezer Ft-ot is. Viszont gy jól felújított kormányművet sokszor gyári minőségre vissza lehet hozni. Azaz elmehet még egyszer annyi ideig mint amennyit most ment! Ezért óvakodjon a számla nélkül, valahol fusiban megjavított kormányművektől. Egy szépen feljavított kormánymű megéri az árát!
*Abban az esetben ha nem történik felujítás vagy értékesítés, akkor a szállítási költség felszámolásra kerül, melynek díja 5.500Ft+Áfa
Áraink tájékoztató jellegűek a megadott ártól eltérhetnek, típus és állapot fűggően.
A fenti ár nem tartalmaza az Áfát.
A javíthatalan alkarészeket maximum 30 napig tudjuk tárolni!
Ebben az 1 perces videóban elmondom a kormánymű javítás folyamatát!