Gyors oda-vissza szállítással az egész országban!

Szervószivattyú felújítás, szervópumpa javítás

Szervószivattyú felújítás gyors szállítással, kiemelt 1 éves garanciával, évtizedes tapasztalattal. 

Ebben az 1 perces videóban elmondom a kormánymszervó javítás folyamatát.

Ékszíj tárcsás szervószivattyú javítási ára nettó 60.000 – 65.000 Ft között (a legtöbb típus esetén)

Elektrohidraulikus szervószivattyú javítási ára nettó 95.000 – 120.000 Ft között (a legtöbb típus esetén)

 

Miért érdemes minket választania?

Rövid határidővel dolgozunk!

Egyenesen Önhöz megyünk az alkatrészért és vissza is visszük!

GYORS oda-vissza szállítás az egész országban!

Teherautó és busz kormányművet is javítunk!

Akár cseredarabot is tudunk biztosítani!

Szervókormány javítás kedvező áron!

Több mint 10,000 elégedett ügyfél!

Megbízható cég besorolás!

1 év korlátlan km futás garancia!

Mi olyat is javítunk, amit máshol javíthatatlannak mondtak!

Ingyenes tanácsadás!

Töltse ki a futár rendelőt, és már a következő munkanapon felvételre kerül az alkatrész!



Kérjen ajánlatot másodpercek alatt!


Amennyiben javítható szervókormánya vagy kormányműve, 1-2 munkanapon belül felújítjuk. Csere esetén akár 1 munkanapon belül kiszállítjuk az új alkatrészt.

1 Év garancia minden munkánkra, korlátlan km futás mellett!

parallax background

GYORS SZÁLLÍTÁS


AJÁNLATOT KÉREK

Akik már megbíztak bennünk

A kormánymű és a szervószivattyú felújítás folyamata

1

Telefonon előre egyeztetjük a lehetőségeket!

2

Futárt küldünk egyenesen Önhöz, aki beszállítja hozzánk a hibás alkatrészt!

3

Elvégezzük az alkatrész felújítását!

4

Készen és felújítva visszaszállítjuk Önhöz az ország bármely pontjára!

Rólunk mondták


Hol talál minket?


Címünk

1095 Budapest Soroksári Út 48.
Malom Udvar – Iroda és Raktárközpont

Hétfő - Csütörtök

8:00 - 16:00

Péntek

08:00 - 15:00

Cégadatok

Silverstone.hu Kft.
Adószám: 24677855-2-43
Cégjegyzékszám: 14 09 315761

Nálunk garantáltan a legjobb árakat találja!

Raktárunkból több mint 3000 gyári felújított kormányművet és szervószivattyút tudunk biztosítani Önnek azonnal, garantáltan a legjobb árakon. További információkért hívjon telefonon.

Küldhetjük a futárunkat a hibás alkatrészért?

A szervószivattyú felújításról

A személyautóktól a kis tehergépkocsikon keresztül a kamion és busz kormányrendszerek, valamint rendszer elemek javításával, felújításával foglalkozunk. Legyen az szervószivattyú (szervó pumpa) vagy kormánymű.

Ékszíj tárcsás szervószivattyú javítási ára nettó 60.000 – 65.000 Ft között (a legtöbb típus esetén).

Elektrohidraulikus szervószivattyú javítási ára nettó 95.000 – 120.000 Ft között (a legtöbb típus esetén).

A munkánkról műbizonylatot adunk, mely tartalmazza a garanciaidőt, garanciális feltételeket.

Mire szolgál a szervószivattyú?

Azon autókban amikben nincsen szervós kormánymű rendszer, ott a kormány rúdjához kapcsolat fogaskerék egy közvetlenül egy fogasléchez kapcsolódik ahol konkrétan neked kell a fogaskereket elfordítani. Mivel például parkolásnál kis helyre elég fárasztó és megerőltető lenne, ezért jön szóba a szervókormány.  Itt egy szervórendszerrel van körbeölelve az egész fogaskerekes téma, és te a munkafolyadék (olaj) vagy elektromos kormánymű rendszer segítségével kisebb erő kifejtés mellett sokkal könnyebben tudsz fordítrani a kormányon.

Az újabb szervók már úgy vannak megcsinálva hogy minden sebességnél azonos erőt kelljen kifejtened és ne legyen az hogy nagy sebességnél amikor már amúgy is könnyű fordítani a kormányt a szervó még rásegít, és egy picit akarsz fordítani de felborulsz. Ezt sebességfüggő szervokormány rendszernek is nevezik.
A szervószivattyú azon szervókormányos autókban található meg, amik nem elketromos szervokormányosak, hanem olajjal működnek. Ezt az olajat szívja / pumpálja a szervó szivattyú más néven a szervopumpa.

De vajon honnan tudja a szervomotor vagy a szervószivattyú, hogy mennyit kell pumpálniai?

A szervós kormányművel rendelkező autók kormánytengelye mindig két darabból áll. A felső és az alsó rész azonos tengelyen van, de egy erős rugó ellenében nagyon keveset el tudnak fordulni egymáshoz képest.

A hidraulikus rendszereknél a két rész találkozásánál mindkét tengelyvégen, körben, lyukak találhatók. Ezekbe befolyik a szervószivattyú által szállított olaj, s minél nagyobb valamelyik irányban a kormányt elfordítani akaró erő, annál jobban elfordul egymáshoz képest a két féltengely, ilyenkor mind jobban kinyitnak ezek az olajáteresztő lyukak, tehát megnövelik a kormányműre érkező olaj nyomását.

Az elektromos szervóknál a két tengelyvég bordás csatlakozással egy kétrétegű potenciométerbe csatlakozik, amelynek az alsó fele az alsó tengelyrészhez, a fölső a fölsőhöz csatlakozik. Ha a kettő egymáshoz képest elmozdul, tehát a sofőr épp tekeri a kormányt, a két potméter között ellenálláskülönbség alakul ki. Ezt, a tekerőerő mértékében változó jelet kapja a szervókormány elektronikája.

Természetesen vannak még további eltérő megoldások is, de ennek a cikknek nem célja ilyen mélyen ebbe a témába belemenni.