VOLVO kormánymű felújítás, javítás

  Kérje INGYENES hozzuk-visszük szolgáltatásunkat!

  • Volvo kormánymű javítási ár: 45 – 75 000 Ft
  • Javítási idő: 1-2 munkanap.
  • Ingyenes tanácsadás! +36 30 78 53 479
  • Ingyenes hibafeltárás.
  • Ingyens hozzuk-visszük szolgáltatás. Azaz ország bármely pontjáról ingyenesen beszállítjuk ls ingyenesen be is vizsgáljuk a Volvo kormányműveket.

Az alábbi 1 perces videóban elmondom a Volvo kormánymű javítás folyamatát és költségeit.

Elérhetőségünk:

+36 30 78 53 479

 

Én segítek abban, hogy Ön maximálisan elégedett legyen!

Birton Sándor

-tulajsonos

Kérjen ingyenes visszahívást!

1 Év garancia minden Volvo kormánymű felújításra!

Mi történik, ha megbízik bennünk és a javítás mellett dönt?

0. Hívjon fel! Előre egyeztetjük mire számíthat.

Sok olyan jellegű hiba van, amelyekre lehet előre pontos árát mondani. (pl. folyik a kormánymű)

1: Futárunk elhozza Öntől a meghibásodott kormányművet. 

Budapesten belül INGYENESEN érte megyünk és INGYENESEN készen vissza is visszük.

2: Adunk egy pontos árajánlatot és javítási határidőt!

 Általában 1 munkanap a javítási idő.

3: Visszaszállítjuk a felújított kormányművet.

Országosan a szállítás INGYENES!

Gyári felújított, dobozos, 2 év garanciával biztosított Volvo kormányműveinkre olyan árat tudunk biztosítani, amilyet valószínű máshol nem talál! Kérjen ajánlatot!

Nálunk garantáltan a legjobb árakat találja!

Tudok valamiben segíteni?+36 30 78 53 479

Hívjon bizalommal!

Birton Sándor

+36 30 78 53 479

Címünk:

1095 Budapest Soroksári Út 48.

Malom Udvar – Iroda és Raktárközpont

Cégadatok:

Adószám: 24677855214
Aktuális cégjegyzékszám: 14 09 315761

Teljes név: Silverstone.hu Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Silverstone.hu Kft.

Már több száz Volvo kormányművet újítottunk fel!

Birton Sándor

tulajdonos

Sokszor elhangzó kérdések:

 

Mennyibe kerül egy volvo kormánymű javítási költsége?

A Volvo kormánymű felújítási ára: 35 000 – 65 000 Ft között van.

Az kormánymű felújításának ára elsősorban a hibától függ és hogy mennyi munka van vele. Továbbá kisebb mértékben befolyásolja a szétszedési idő is.

Mennyi a javítási idő?

A beérkezéstől számított 1-2 munkanapon belül elkészül egy felújítás.

Karambolos Volvo kormánymű javítását vállaljuk-e?

Nem! Semmiképpen! Életveszélyes lehet. A kormányzást és a biztonságos közlekedést bármennyire is befolyásoló sérüléseknél minden esetben indokolt a kormányműnek cseréje. Sérült kormányműveket nem javítunk! Viszont felújított kormányműveket talán mi tudunk a legolcsóbban szerezni. Bővebb információ a felújított kormányművekről itt.

Talán még egy ehhez a témához kapcsolódó kérdés:

Fontos! Sokszor elhangzó kérdés hogy megoldható hogy csak a mindenképpen szükséges javítást csináljuk meg? Megoldható hogy ne minden tömítést cseréljünk? A válasz az sajnos hogy nem. Itt biztonságtechnikai alkatrészek javításáról van szó! Ráadásul a Volvo kifejezetten a biztonságról híres. Ugyanezzel a mentalitással végezzük a Volvo kormányművek felújítását is. Az mellett hogy ezt csak szigorú engedélyek és szabályok mellett lehet csak javítani, az mellett mi 1 éves teljes körű garanciát biztosítunk. A kormányművek a szétszerelését követően felületi kezelést csinálunk rajta. A megtisztított, megmunkált felületekre régi, használt tömítést, csapágyakat, porvédőket nem teszünk vissza, különben nem is tudnánk garanciát vállalni rá. Így viszont bátran vállaljuk a jótállást, és biztosak lehetünk abban, hogy Ön elégedett lesz.

Melyik típusú Volvónak a legjobb / legrosszab a kormánygépe?

Erre nem lehet pontosan válaszolni! Arra a kérdésre tudunk csak válaszolni, hogy miből javítjuk a legtöbbet, de ugye figyelembe kell venni azt a tényezőt is, hogy a gyár az adott típusból mennyit adott el. Ha egy dobogót kellene mindenképpen felállítanunk, akkor a 3. helyen végezne a Volvo s80 kormánymű. A Volvo által gyártott szedánok legnagyobbika az S80.  De mint mondtam, arányában kell ezt nézni. Mert például a cég az s80-ból sokkal kevesebbet adott el, mint például s60-ból. Tehát: A dobogó másofik fokára állhat fel Volvo v40 kormánymű. (Szigorúan csakis a mi kis háziversenyünkön.) A Volvo V40 a cég alsó-középkategórias modellje, amely éveken át a gyár legkisebb autója volt. Majd ezt a helyet Volvo C30 vette át tőle. A Volvo V40 a kombiváltozat elnevezése volt 2004-ig. Ez után következett a modellfrissítés. Ekkor nevezték át a kombiváltozatot Volvo V40-ről Volvo V50-re, és a V40 végleg lekerült a palettáról. És akkor nézzük a mi kis ügyviteli rendszerünkből leszűrve, melyik típusból javítottuk a legtöbbet. A “nyertes” :  Volvo s60 kormánymű. A Volvo S60 a svéd Volvo autógyár kompakt modellje. 2000-től került gyártásba, két modellváltozatban. A Volvo S70 utódja.) Persze azt sem tudjuk kijelenti, hogy az újjabb típusok jobbak lennének, (sőt) csak azt hogy ezek a típusok vannak benne abban a korban és kilométer futásban, ahol ezek a kormánymű hibák már előjönnek.

Viszonylag jobb és stabilabb konstrukció a Volvo XC90 kormánymű. Ez is elő, elő fordul, de valószínű az XC90 kormányművet jobban összerakták,  a SUV jellegéből adódóan.

Aztán ott vannak viszonylag újabb SUV modellek, mint például Volvo XC60 kormányművei. Ezekkel még szerencsére nem volt alkalmunk találkozni.

A Volvo V40 a cég alsó-középkategórias modellje, amely éveken át a gyár legkisebb autója volt. Majd ezt a helyet Volvo C30 vette át tőle. A Volvo V40 a kombiváltozat elnevezése volt 2004-ig. Ez után következett a modellfrissítés. Ekkor nevezték át a kombiváltozatot Volvo V40-ről Volvo V50-re, és a V40 végleg lekerült a palettáról.

A Volvo csoport svéd autógyártó cég, mely személyautókon felül még teherautókat, autóbuszokat és munkagépeket is gyárt.  De a Volvo még repüléshez és űrhajózáshoz szükséges alkatrészeket is állít elő. Amit viszont kevesen tudnak, hogy  pénzügyi szolgáltatásokat is kínál a cég. A gépkocsigyártó részleg 1927. április 14-én alakult meg Göteborg városban. De nem itt kezdődik a Volvo története. Ezt megelőzően csapágyakat gyártottak.  A Volvo latin kifejezés a “volvere” szóból képezve, jelentése “gurulok”, “gördülök”. Ezt a nevet a cég még a csapágygyártásra találta ki, amit végül megörökölt az autókat gyártó leányvállalat is.
Az Volvo 1926. augusztus 10-ig teljesen passzív volt, mikor is Assar Gabrielsson, a csapágyértékesítési részleg igazgatója és Gustav Larson mérnök egy évnyi előkészület után belekezdtek tíz prototípus legyártásába, megkezdve ezzel a Volvo AB gépkocsigyártását az SKF csoporton belül. A Volvo AB-t 1935-ben jelentették be a stockholmi tőzsdén, majd az SKF megkezdte a részvények árusítását.
Az első sorozatban gyártott Volvo személygépkocsi, a Volvo ÖV 4 1927. április 14-én hagyta el az üzemet, ami a Volvo alapításának hivatalos dátuma. 1999-ben a Volvo személygépkocsi-gyártó részlegét megvette a Ford. Majd 2010-ben aláírták a svédországi Göteborgban azt a megállapodást, amelynek értelmében a kínai Zhejiang Geely autóipari csoport 1,8 milliárd dollárért megvette az amerikai Fordtól a személygépkocsi-gyártó részleget.