VOLKSWAGEN KORMÁNYMŰ  FELÚJÍTÁS, javítás és értékesítés.

  Kérje INGYENES hozzuk-visszük szolgáltatásunkat!

  • Volkswagen kormánymű javítási ár: 45 – 75 000 Ft
  • Javítási idő: 1-2 munkanap.
  • Ingyenes tanácsadás! +36 30 785 3479
  • Ingyenes hibafeltárás.
  • Ingyenesen Önhöz megyünk az alkatrészért!

    Megjavítjuk! Készen visszaszállítjuk! -Igen, Önhöz is elmegyünk!

Az alábbi 1 perces videóban elmondom a VW kormánymű javítás folyamatát és költségeit.

Elérhetőségünk:

+36 70 426 77 05 

Keressen fel telefonon!

+36 70 426 77 05

Birton Sándor

Kérjen ingyenes visszahívást!

1 Év garancia minden munkánkra!

Mi történik, ha megbízik bennünk és a javítás mellett dönt?

0. Hívjon fel! Előre egyeztetjük mire számíthat.

Sok olyan jellegű hiba van, amelyekre lehet előre pontos árát mondani. (pl. folyik a kormánymű)

1: Futárunk elhozza Öntől a meghibásodott kormányművet. 

Budapesten belül INGYENESEN érte megyünk és INGYENESEN készen vissza is visszük.

2: Adunk egy pontos árajánlatot és javítási határidőt!

 Általában 1 munkanap a javítási idő.

3: Visszaszállítjuk a felújított kormányművet.

Országosan a szállítás INGYENES!

Gyári felújított, dobozos, 2 év garanciával biztosított VW kormányműveinkre olyan árat tudunk biztosítani, amit máshol nem kap! Kérjen ajánlatot!

Nálunk garantáltan a legjobb árakat találja!

Tudok valamiben segíteni? +36 70 426 77 05

Hívjon bizalommal!

Birton Sándor

+36 70 426 77 05

Címünk:

1095 Budapest Soroksári Út 48.

Malom Udvar – Iroda és Raktárközpont

Cégadatok:

Adószám: 24677855214
Aktuális cégjegyzékszám: 14 09 315761

Teljes név: Silverstone.hu Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Silverstone.hu Kft.

Már több száz VOLSWAGEN kormányművet javítottunk!

Hívjon minket most! Segítünk!

+36 70 426 77 05

Birton Sándor

Kormánymű felújítás árak

Kormánymű Felújítás

Szervószivattyú felújítása, javítása

A kormánymű javítást immáron kövezel 10 éve csináljuk. Ügyfeleinket Budapesten a Soroksári Út 48. szám alatt fogadjuk. De a vidéki VW tulajdonosok nagy örömére, bevezettük az ingyenes, országos hozzuk-visszük szolgáltatásunkat. Ami azt jelenti hogy az összes hibás VW kormányművet begyűjtjük, megjavítjuk, majd készen vissza is visszük. Van olyan Volswagen tulajdonos aki sokat panaszkodik az autóban lévő szervó rendszerre, és vannak akik kevésbé. Személyes, szubjektív tapasztalatunk alapján a VW Sharan kormánymű az, ami a leghamarabb megadja magát. Legalábbis minket a VW Sharan tulajdonosok keresnek fel a legtöbbször. Bár az igazsághoz az is hozzá tartozik hogy itt nem minden esetben beszélünk széria hibákról. Mert nagyban függ a kormánymű élettartama attól, hogy hol és milyen körülmények között futott az autó. A Magyar úthálózat alap esetben sem kedvez az autók kormánygépének. Valószínűleg nem széria hibáról beszélünk, ha azt mondjuk hogy VW Golf 4 kormánymű felújítás. Mert kétségtelenül darabszámra ebből az alkatrészből javítjuk a legtöbbet. Hogy miért? Azért mert egyrészt a Volswagen ebből a típusból rengeteget adott el, illetve a Golf 4 most lépett abba a korba, ahol már annyit futottak az autók, hogy időszerűvé vált a kormánymű javítása. Sajnálatos módon egyre több VW Golf 5 kormánymű is elkezdett beszivárogni a műhelyünkbe. Egyébként a a Volkswagen konszern köztudottan német autógyártó vállalat, ami egyébként egyike a legnagyobb autógyártó cégeknek a világon. A cégcsoporthoz tizenkét márka is tartozik. Kevesen tudják a hogy a Scania és az MAN is a Volswagen csoport tagja.  De visszatérve az autók meghibásodási rátájára , műhelyünk mérése szerint a dobogóra a Vw passat b4 kormánymű került fel, épp hogy leszorítva a dobogóról “bátyját”, a vw passat b4 kormánymű személyében.  Szintén nem tudjuk eldönteni hogy azért javítunk-e sok Vw passat kormányművet mert arányosan sokkal több van belőle mint a többi autóból, de mindenképpen feltűnő hogy szinte mindig van egy felújításra váró darab belőle a raktárban.  A Volkswagent 1937-ben alapította a német kormány, eredetileg a Volkswagen Bogár gyártására. Hitler utasította az akkori fejlesztőket, élükön Ferdinand Porschével, hogy egy népautót tervezzenek, mely olcsó, egyszerű , de minősége verhetetlen. 1948-ab elkezdődött újra a Bogár gyártása. Érdekesség képen régi VW Bogarág kormánygépét még nem javítottuk. Most persze könnyű lenne azt mondani; “persze, mert ebből már szinte nincs is..” De színtén személyes meggyőződésünk, hogy ezeket az autókat sokkal kevesebbszer kellett javítani, mint a mai típusokat. Azokban az autókba még nem volt beleépítve a tervezett elavulás. Nem úgy mint a mai példányokba. Itt van példának az okáért a Vw Touran kormánymű. Tényleg nem annyira régi, és nem is annyira olcsó autó. Mi több még van is egy kis terepjáró hangulata az autónak. Ennek ellenére a Vw Touran kormánymű felújítás is hétről hétre szaporodik.   Mert mondjuk még az talán érthető is hogy a VW Transporter t4 kormánymű gyakran szorul felújításra, hisz azok köztudottan sokat futnak. De hogy a Touran miért, azt csak a tervezett elavulás számlájára tudjuk felírni. És ilyenkor ez még jobban megerősödik az emberben mikor vissza emlékszik hogy 2015-ben az amerikai környezetvédelmi hatóság, az EPA által robbant ki hatalmas botrány a konszern körül, amikor bejelentette: a Volkswagen az elmúlt hat évben úgy manipulálta dízel üzemű autóinak szoftverét, hogy a teszteken a kibocsátott nitrogén-dioxid mennyisége a határ alatt maradjon, normál üzemben azonban az autók emissziós értékei jóval a határérték fölött voltak… No comment.  Érdekes módon Vw polo kormánymű és Vw bora kormánymű felújítása nem gyakori nálunk. Pedig a Vw polo nem is mondható ritka autónak.