INGYENES oda-vissza szállítással az egész országban!*

Peugeot kormánymű felújítás

Peugeot kormánymű felújítás és javítás ingyenes szállítással, rövid határidővel, gyári minőségű alkatrészekkel, évtizedes tapasztalattal.

Miért érdemes minket választania?

N

Rövid határidővel dolgozunk!

N

Egyenesen Önhöz megyünk az alkatrészért és vissza is visszük!

N

INGYENES oda-vissza szállítás az egész országban!*

N

Teherautó és busz kormányművet is javítunk!

N

Akár cseredarabot is tudunk biztosítani!

N

Szervókormány javítás kedvező áron!

N

Több mint 10,000 elégedett ügyfél!

N

Megbízható cég besorolás!

N

1 év korlátlan km futás garancia!

N

Mi olyat is javítunk, amit máshol javíthatatlannak mondtak!

N

Ingyenes tanácsadás!

N

Nálunk így néz ki egy felújított kormánymű!

+36-30/785-3479

1 év teljeskörű garancia

1 év teljeskörű garancia

Mi a számlás árainkat tüntettük fel! Nálunk biztos érvényes garancialevelet fog kapni! 12 hónap garanciát vállalunk korlátlan futás teljesítmény mellett.

100% minőségi garancia

100% Minőségi garancia

100% minőségi garanciát vállalunk! MINDEN kopó alkatrészt cserélünk gyári minőségre! A felújítás után, gyakorlatilag olyan lesz mint az új!

100% minőségi garancia

Ingyen szállítás

Egész országra kiterjedő INGYENES beszállítás, INGYENES bevizsgálás, INGYENES visszaszállítás, csak nálunk!

Töltse ki a futár rendelőt, és mi azonnal indulunk az alkatrészért! INGYENESEN bevizsgáljuk!

Az alábbi űrlapon megrendelheti az autót, ami egyenesen Önhöz megy. Ezután INGYENESEN behozza műhelyünkbe hibafeltárásra a kormányművet.

Futárrendelő útvonal
Ingyenes GLS házhozszállítás

Kérjen ajánlatot másodpercek alatt!

Amennyiben javítható szervókormánya vagy kormányműve, 1-2 munkanapon belül felújítjuk. Csere esetén akár 1 munkanapon belül kiszállítjuk az új alkatrészt.

Segítség kell? Keresse szakértőinket!

1 Év garancia minden munkánkra, korlátlan km futás mellett!

Kormánymű felújítás előtte-utána

ingyenes

INGYENES szállítás*

Akik már megbíztak bennünk

A kormánymű és a szervószivattyú felújítás folyamata

Kormánymű felújítás első lépése

Telefonon előre egyeztetjük a lehetőségeket!

Kormánymű felújítás második lépése

Futárt küldünk egyenesen Önhöz, aki INGYENESEN beszállítja hozzánk a hibás alkatrészt!

Kormánymű felújítás harmadik lépése

Elvégezzük az alkatrész felújítását!

Kormánymű felújítás negyedik lépése

Készen és felújítva visszaszállítjuk Önhöz az ország bármely pontjára!

Rólunk mondták

Hol talál minket?

Címünk

1095 Budapest Soroksári Út 48.
Malom Udvar – Iroda és Raktárközpont

Cégadatok

Silverstone.hu Kft.
Adószám: 24677855-2-43
Cégjegyzékszám: 14 09 315761

Peugeot kormányművek specialistája

Hogy történik a Peugeot kormánymű javítása?

A kormánymű felújítás során szétszedjük az alkatrészt, és alapos tisztításnak vetjük alá, különös figyelmet fordítva a mechanikusan igénybe vett felületekre, a csapágyfelületekre és a tömítőgyűrűkkel kapcsolódó részekre.

Miután elvégeztük az tisztítást és az átvizsgálást  utána történik a persely kicserélése majd a csapágyat, a csapágy után a tömítőgyűrűket a szimeringeket és a teflongyűrűket cseréljük.

Ezek az alkatrészek csak gyári vagy a gyárival megegyező minőségű alkatrészek lehetnek!! Kizárólag minőségi anyagolla dolgozunk! Ellenőrizzük az axiális gömbfejeket és cseréljük a porvédő harangokat is!

Az összeszerelés után ellenőrizzük a mechanikus alkatrészek akadálymentes futását, a fogasléc optimális hézagát, a kormánymű működését.

A Peugeot kormányművek felújítása nagyon megéri, mert fele annyiba kerül, mint ha az ember egy felújítottat vásárolna. Egy vadonatúj alkatrész akár négyszer annyiba is kerülhet mint maga a javítás.  A Peugeot kormánymű felújítási ára: nettó 75.000 – 110.000 Ft között van.  Az kormánymű felújításának ára elsősorban a hibától függ és hogy mennyi munka van vele. Továbbá kisebb mértékben befolyásolja a szétszedési idő is.

Sokszor szokták kérdezni hogy melyik típus szokta leggyakrabban megadni magát? A válasz az hogy Peugeot partner kormánymű fordul meg a legtöbbet a kezünk alatt, de ez betudható annak hogy a Partner egy haszongépjármű, ami általában nagyobb terhelés alatt vannak mint a normál személyautók.  Továbbá gyakori vendég a műhelyünkbe a Peugeot 306 kormánymű is.

Erre ettől függetlenül erre sem lehet egyből ráfogni, hogy mennyire rossz konstrukció lenne, mivel a 306-osok egyrészt már pont abba a korba kerültek, ahol ez  sajnos “időszerűvé” válik, plusz a cég a 306-os modellből arányában nagyon sokat adott el a többi típushoz képest. Mert ott van például a peugeot 406 kormánymű. Ezt is viszonylag gyakran újítjuk fel, de arányában körülbelül annyival ritkábban, mint amennyivel kevesebbet gyártott belőle a gyár.

Ami viszont meglepő, hogy a Peugeot 207 kormányművek sokkal hamarabb, (azaz fiatalabban és kevesebb kilométerrel) kezdtek beérkezni hoznánk a műhelybe, mint a régi kis Peugeot 206-osok. Ugyanez igaz a Peugeott 307 kormányművekre is.

És egy kis történelem

Az Peugeot cég története Jean-Pierre Peugeot-val kezdődött, aki fiaira, Jean-Pierre és Jean-Frédéric Peugeot-ra egy kelmefestő műhelyt, egy olajüzemet és egy malmot hagyott. A két fiú 1810 körül átalakította a Montbéliard melletti malmot, és hengerelt acél gyártásába fogott.

A Peugeot Testvérek nevű cég eleinte fűrészlapokat, rugókat,   kávédarálókat, kéziszerszámokat, valamint női szoknyaabroncsokat készített csupán. 1885-ben fordulat állt be a cég profiljában: megjelent a járműipar. Az alapító fiai Armand Peugeot irányításával 1886-ban kerékpárgyártásba kezdtek.
Majd ennek továbbfejlődése révén a már a cég bemutatta az 1889-es Párizsi Világkiállításon a gőzmotoros, kétszemélyes triciklit. 1890-ben már az első négykerekű Peugeot is elkészült: ez volt a Type 2, amelyet már nem gőzzel, hanem gázolajjal működtettek.

Armand Peugeot új üzemet alapított Automobiles Peugeot néven, ahol 2 éven belül már 500 autó készítettek.
1904-ben a Párizsi Autószalonon mutatták be az új egyhengeres Bébi-Peugeot-t; amely már igen népszerű lett a tömegek előtt is. Közben a Peugeot testvérek fiai is autógyártásba kezdtek; az ő emblémájuk volt a jellegzetes Peugeot-oroszlán. A cégek aztán összeolvadtak.

A gyártás 1923-ban már meghaladta a 10 000 darabot. Az 1929-ben megjelent Peugeot 201 volt az első olyan autó, amelyet a ma is használt Peugeot-féle típusszámozással láttak el. Ez lett a cég első sorozatgyártásban gyártott modellje.

1967-ben a Peugeot felvásárolta a Citroën részvényeinek a 90%-át. Ezzel alakult meg a PSA Peugeot-Citroën holding. A Peugeot és a Citroën kormányművek ebből az okból annyira hasonlóak.

1983-ban jelent meg a Peugeot 205, amelyet 1998-ban követett a nagysikerű Peugeot 206-os modell.  A siker hatására a cég nemzetközi gyártókapacitásainak bővítésébe kezdett, és a 2010-ben Brazíliaiában új üzemet indított. 1993-ban Európa szerte megkezdődött a Peugeot 306 forgalmazása, mely szintén nagy sikert aratott. Ezek a modellek, a mai napig (2017) nagy számban futnak az utakon.

Küldhetjük a futárunkat a hibás alkatrészért?