PEUGEOT KORMÁNYMŰ  JAVÍTÁS, felújítás és értékesítés.

  Kérje INGYENES hozzuk-visszük szolgáltatásunkat!

  • Peugeot kormánymű javítási ár: 45 – 75 000 Ft (Számlás ár)
  • Javítási idő: 1-2 munkanap.
  • Ingyenes tanácsadás! +36 30 78 53 479
  • Ingyenes hibafeltárás.
  • Ingyenesen Önhöz megyünk az alkatrészért!

    Megjavítjuk! Készen visszaszállítjuk! -Igen, Önhöz is elmegyünk!

Az alábbi 1 perces videóban elmondom a kormánymű javítás folyamatát és költségeit.

Elérhetőségünk:

+36 30 78 53 479

Én segítek abban, hogy Ön maximálisan elégedett legyen!

Birton Sándor

-tulajsonos

Kérjen ingyenes visszahívást!

1 Év garancia minden Peugeot kormánymű felújításra!

Mi történik, ha megbízik bennünk és a javítás mellett dönt?

0. Hívjon fel! Előre egyeztetjük mire számíthat.

Sok olyan jellegű hiba van, amelyekre lehet előre pontos árát mondani. (pl. folyik a kormánymű)

1: Futárunk elhozza Öntől a meghibásodott kormányművet. 

Budapesten belül INGYENESEN érte megyünk és INGYENESEN készen vissza is visszük.

2: Adunk egy pontos árajánlatot és javítási határidőt!

 Általában 1 munkanap a javítási idő.

3: Visszaszállítjuk a felújított kormányművet.

Országosan a szállítás INGYENES!

Gyári felújított, dobozos, 2 év garanciával biztosított kormányműveinkre olyan árat tudunk biztosítani, amit máshol nem kap! Kérjen ajánlatot!

Nálunk garantáltan a legjobb árakat találja!

Tudok valamiben segíteni? +36 30 78 53 479

Hívjon bizalommal!

Birton Sándor

+36 30 78 53 479

Címünk:

1095 Budapest Soroksári Út 48.

Malom Udvar – Iroda és Raktárközpont

Cégadatok:

Adószám: 24677855214
Aktuális cégjegyzékszám: 14 09 315761

Teljes név: Silverstone.hu Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Silverstone.hu Kft.

Már több száz Peugeot kormányművet javítottunk!

Birton Sándor

tulajdonos

Hogy történik a Peugeot kormánymű javítása?

A kormánymű felújítás során szétszedjük az alkatrészt, és alapos tisztításnak vetjük alá, különös figyelmet fordítva a mechanikusan igénybe vett felületekre, a csapágyfelületekre és a tömítőgyűrűkkel kapcsolódó részekre.

Miután elvégeztük az tisztítást és az átvizsgálást  utána történik a persely kicserélése majd a csapágyat, a csapágy után a tömítőgyűrűket a szimeringeket és a teflongyűrűket cseréljük.
Ezek az alkatrészek csak gyári vagy a gyárival megegyező minőségű alkatrészek lehetnek!! Kizárólag minőségi anyagolla dolgozunk! Ellenőrizzük az axiális gömbfejeket és cseréljük a porvédő harangokat is!

Az összeszerelés után ellenőrizzük a mechanikus alkatrészek akadálymentes futását, a fogasléc optimális hézagát, a kormánymű működését. A szervokormányműveket próbapadon teszteljük, ellenőrizve ezzel a tömítettséget és a biztonságos működést!

A Peugeot kormányművek felújítása nagyon megéri, mert fele annyiba kerül, mint ha az ember egy felújítottat vásárolna. Egy vadonatúj alkatrész akár négyszer annyiba is kerülhet mint maga a javítás.  A Peugeot kormánymű felújítási ára: 35 000 – 65 000 Ft között van.  Az kormánymű felújításának ára elsősorban a hibától függ és hogy mennyi munka van vele. Továbbá kisebb mértékben befolyásolja a szétszedési idő is.

Sokszor szokták kérdezni hogy melyik típus szokta leggyakrabban megadni magát? A válasz az hogy Peugeot partner kormánymű fordul meg a legtöbbet a kezünk alatt, de ez betudható annak hogy a Partner egy haszongépjármű, ami általában nagyobb terhelés alatt vannak mint a normál személyautók.  Továbbá gyakori vendég a műhelyünkbe a Peugeot 306 kormánymű is. Erre ettől függetlenül erre sem lehet egyből ráfogni, hogy mennyire rossz konstrukció lenne, mivel a 306-osok egyrészt már pont abba a korba kerültek, ahol ez  sajnos “időszerűvé” válik, plusz a cég a 306-os modellből arányában nagyon sokat adott el a többi típushoz képest. Mert ott van például a peugeot 406 kormánymű. Ezt is viszonylag gyakran újítjuk fel, de arányában körülbelül annyival ritkábban, mint amennyivel kevesebbet gyártott belőle a gyár. Ami viszont meglepő, hogy a Peugeot 207 kormányművek sokkal hamarabb, (azaz fiatalabban és kevesebb kilométerrel) kezdtek beérkezni hoznánk a műhelybe, mint a régi kis Peugeot 206-osok. Ugyanez igaz a Peugeott 307 kormányművekre is.

 

És egy kis történelem:

Az Peugeot cég története Jean-Pierre Peugeot-val kezdődött, aki fiaira, Jean-Pierre és Jean-Frédéric Peugeot-ra egy kelmefestő műhelyt, egy olajüzemet és egy malmot hagyott. A két fiú 1810 körül átalakította a Montbéliard melletti malmot, és hengerelt acél gyártásába fogott. A Peugeot Testvérek nevű cég eleinte fűrészlapokat, rugókat,   kávédarálókat, kéziszerszámokat, valamint női szoknyaabroncsokat készített csupán. 1885-ben fordulat állt be a cég profiljában: megjelent a járműipar. Az alapító fiai Armand Peugeot irányításával 1886-ban kerékpárgyártásba kezdtek.
Majd ennek továbbfejlődése révén a már a cég bemutatta az 1889-es Párizsi Világkiállításon a gőzmotoros, kétszemélyes triciklit. 1890-ben már az első négykerekű Peugeot is elkészült: ez volt a Type 2, amelyet már nem gőzzel, hanem gázolajjal működtettek. Armand Peugeot új üzemet alapított Automobiles Peugeot néven, ahol 2 éven belül már 500 autó készítettek.
1904-ben a Párizsi Autószalonon mutatták be az új egyhengeres Bébi-Peugeot-t; amely már igen népszerű lett a tömegek előtt is. Közben a Peugeot testvérek fiai is autógyártásba kezdtek; az ő emblémájuk volt a jellegzetes Peugeot-oroszlán. A cégek aztán összeolvadtak. A gyártás 1923-ban már meghaladta a 10 000 darabot. Az 1929-ben megjelent Peugeot 201 volt az első olyan autó, amelyet a ma is használt Peugeot-féle típusszámozással láttak el. Ez lett a cég első sorozatgyártásban gyártott modellje.

1967-ben a Peugeot felvásárolta a Citroën részvényeinek a 90%-át. Ezzel alakult meg a PSA Peugeot-Citroën holding. A Peugeot és a Citroën kormányművek ebből az okból annyira hasonlóak.
1983-ban jelent meg a Peugeot 205, amelyet 1998-ban követett a nagysikerű Peugeot 206-os modell.  A siker hatására a cég nemzetközi gyártókapacitásainak bővítésébe kezdett, és a 2010-ben Brazíliaiában új üzemet indított. 1993-ban Európa szerte megkezdődött a Peugeot 306 forgalmazása, mely szintén nagy sikert aratott. Ezek a modellek, a mai napig (2017) nagy számban futnak az utakon.