A kormánymű fogasléce elsősorban attól, ha a kormány összekötők belső tövénél levő gumiharangok meghibásodik s itt beengedik a port, a vizet a finom nagynyomású tömítésekhez, majd azok megfelelő elkoptatása után kiengedik a kenőanyagot. De az első kerekeket érő komolyabb ütések is erősen rövidítik az élettartamot.  Az erősebb ütéseknél olyan torzulások, belső sérülések lépnek fel a finoman illesztett és megmunkált szerkezetben, hogy pillanatok alatt tönkre tud menni úgy, hogy közben mindvégig teljesen egészségesnek tűnik a kormánymű. De olyan kemény igénybevételre, mint amilyet a sokszor a magyar úthálózat jelent az autóknak, csak a komolyabb terepjárók vannak felkészítve. A kátyúkat, magas járdaszegélyeket illetve a fekvőrendőr csapásait pedig főképp a kormánymű sínyli meg. A kormánymű felújítás árairól itt tudhat meg többet. Fontos tudni hogy a Kormánymű Felújítás életeket menthet!