MAZDA kormánymű felújítás és javítás

  Kérje INGYENES hozzuk-visszük szolgáltatásunkat!

  • Mazda kormánymű javítási ár: 55 – 75 000 Ft
  • Javítási idő: 1-2 munkanap.
  • Ingyenes tanácsadás! +36 30 78 53 479
  • Ingyenes hibafeltárás.
  • Ingyenesen Önhöz megyünk az alkatrészért!

    Megjavítjuk! Készen visszaszállítjuk! -Igen, Önhöz is elmegyünk!

Az alábbi 1 perces videóban elmondom a Mazda kormánymű javítás folyamatát és költségeit.

Elérhetőségünk:

+36 70 426 77 05 

Mazda kormánymű javítás

Én segítek abban, hogy Ön maximálisan elégedett legyen!

Birton Sándor

-tulajsonos

Kérjen ingyenes visszahívást!

1 Év garancia minden Peugeot kormánymű felújításra!

Mi történik, ha megbízik bennünk és a javítás mellett dönt?

0. Hívjon fel! Előre egyeztetjük mire számíthat.

Sok olyan jellegű hiba van, amelyekre lehet előre pontos árát mondani. (pl. folyik a kormánymű)

1: Futárunk elhozza Öntől a meghibásodott kormányművet. 

Budapesten belül INGYENESEN érte megyünk és INGYENESEN készen vissza is visszük.

2: Adunk egy pontos árajánlatot és javítási határidőt!

 Általában 1 munkanap a javítási idő.

3: Visszaszállítjuk a felújított kormányművet.

Országosan a szállítás INGYENES!

Válassza a minőséget! 

Tudok valamiben segíteni? +36 70 426 77 05

Hívjon bizalommal!

Birton Sándor

+36 70 426 77 05

Címünk:

1095 Budapest Soroksári Út 48.

Malom Udvar – Iroda és Raktárközpont

Cégadatok:

Adószám: 24677855214
Aktuális cégjegyzékszám: 14 09 315761

Teljes név: Silverstone.hu Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Silverstone.hu Kft.

Kormánymű javítás

Már több száz Mazda kormányművet javítottunk!

Birton Sándor

tulajdonos

Hogy történik a Mazda kormánymű javítása?

A javítás illetve felújítás során szétszedjük a kormányművet, és alapos tisztításnak végzünk rajta, különös figyelmet fordítva a mechanikusan igénybe vett felületekre, a csapágyfelületekre és a tömítőgyűrűkkel kapcsolódó részekre.

Miután elvégeztük az tisztítást és az átvizsgálást utána történik a persely kicserélése. A persely csere utána a csapágyat, a csapágy után a tömítőgyűrűket a szimeringeket és a teflongyűrűket cseréljük.
Ezek az alkatrészek csak gyári vagy a gyárival megegyező minőségű alkatrészek lehetnek!! Kizárólag minőségi anyagolla dolgozunk!
Ellenőrizzük az axiális gömbfejeket és cseréljük a porvédő harangokat is!

Az összeszerelés után ellenőrizzük a mechanikus alkatrészek akadálymentes futását, a fogasléc optimális hézagát, a kormánymű működését. A szervokormányműveket próbapadon teszteljük, ellenőrizve ezzel a tömítettséget és a biztonságos működést!

Mitől megy tönkre egy Mazda kormánymű?

A kormánymű fogasléce főkép attól, ha a kormány összekötők belső tövénél levő gumiharangok megsérülnek, s itt beengedik a port, a vizet a finom nagynyomású tömítésekhez, majd azok megfelelő elkoptatása után kiengedik a kenőanyagot. De az első kerekeket érő extrém erős ütések, balesetek is a túlsó végen égetik a kormánymű gyertyáját – ezek miatt olyan torzulások, belső sérülések lépnek fel a finoman illesztett és megmunkált szerkezetben, hogy pillanatok alatt tönkre tud menni úgy, hogy közben mindvégig teljesen egészségesnek tűnik a kormánymű. De olyan kemény igénybevételre, mint amilyet a sokszor a magyar úthálózat jelent az autóknak, a komolyabb terepjárókon kívül egyetlen gyár sem erre készíti fel a legyártott kormányműveit. A kátyúkat, magas járdaszegélyeket illetve a fekvőrendőr csapásait pedig főképp a kormánymű nyeli be.

 

A Mazda Motor Corporation japán autógyár, amelynek székhelye, Japánban van.

A Mazda története 1920-ban kezdődött, Japánban. 1927-ben a gépgyártás után a járműgyártás felé fordult az akkori cég. Aztán 1931-ben bemutatták a Mazdagó-t, ami egy motoros riksára hasonlító háromkerekű jármű volt. De jött a második világháborúl. Így a cég a világháború alatt végig fegyvereket gyártott a japán hadsereg számára. Kevesen tudják hogy a vállalat hivatalosan csak 1984-ben vette fel a Mazda nevet, pedig a kezdetektől minden autóját már ezzel a névvel adták el. A Mazda R360-at 1960-ban mutatták be, amit 1962-ben a Mazda Carol követett. A Ford birtokán először csak a Mazda 15%-a volt, azonban miután a Mazda pénzügyi válságba került a Ford 33,4%-ra növelte részesedését a Mazdában. A Ford több modelljét is Mazda-alapokra építette,  valamint a Mazdával együttműködve fejlesztették ki több Ford modellt is. Furcsamód a Mazda verziója nem aratott sikert, míg a Ford azonnal. A Mazda a Ford Ranger pickupját használta az észak-amerikai piacra szánt saját B-series kisteherautóinak az alapjául.
Egy 1979-es alku lehetővé tette a Ford számára, hogy Mazda emblémával áruljon Fordokat Ázsiában és Ausztráliában.  A Ford arra is felhasználta a Mazda modelleket, hogy létrehozza a saját kiskereskedelmi hálózatát Japánban. A Ford gyártmányok Mazda emblémával történő értékesítését 2000 után fejezték be, amikor megérkezett a Focus és a Mondeo. Ennek a fordítottja történt Európában, ahol a Mazda saját emblémájával árult Ford modelleket. Például a Ford Fiestára alapuló Mazda 121-et. A Ford és a Mazda később még jobban elmélyítette az együttműködést, amikor közös padlólemezre kezdték építeni az autóikat.

Hívjon minket most! Segítünk!

+36 70 426 77 05

Birton Sándor