INGYENES oda-vissza szállítással az egész országban!*
Mazda kormánymű felújítás
Mazda kormánymű felújítás és javítás ingyenes szállítással, rövid határidővel, gyári minőségű alkatrészekkel, évtizedes tapasztalattal.
Miért érdemes minket választania?
Rövid határidővel dolgozunk!
Egyenesen Önhöz megyünk az alkatrészért és vissza is visszük!
INGYENES oda-vissza szállítás az egész országban!*
Teherautó és busz kormányművet is javítunk!
Akár cseredarabot is tudunk biztosítani!
Szervókormány javítás kedvező áron!
Több mint 10,000 elégedett ügyfél!
Megbízható cég besorolás!
1 év korlátlan km futás garancia!
Mi olyat is javítunk, amit máshol javíthatatlannak mondtak!
Ingyenes tanácsadás!
Nálunk így néz ki egy felújított kormánymű!
+36-30/785-3479
1 év teljeskörű garancia
Mi a számlás árainkat tüntettük fel! Nálunk biztos érvényes garancialevelet fog kapni! 12 hónap garanciát vállalunk korlátlan futás teljesítmény mellett.
100% Minőségi garancia
100% minőségi garanciát vállalunk! MINDEN kopó alkatrészt cserélünk gyári minőségre! A felújítás után, gyakorlatilag olyan lesz mint az új!
Ingyen szállítás
Egész országra kiterjedő INGYENES beszállítás, INGYENES bevizsgálás, INGYENES visszaszállítás, csak nálunk!
Töltse ki a futár rendelőt, és mi azonnal indulunk az alkatrészért! INGYENESEN bevizsgáljuk!
Az alábbi űrlapon megrendelheti az autót, ami egyenesen Önhöz megy. Ezután INGYENESEN behozza műhelyünkbe hibafeltárásra a kormányművet.
Kérjen ajánlatot másodpercek alatt!
Amennyiben javítható szervókormánya vagy kormányműve, 1-2 munkanapon belül felújítjuk. Csere esetén akár 1 munkanapon belül kiszállítjuk az új alkatrészt.
Segítség kell? Keresse szakértőinket!
1 Év garancia minden munkánkra, korlátlan km futás mellett!
ingyenes
INGYENES szállítás*
Akik már megbíztak bennünk
A kormánymű és a szervószivattyú felújítás folyamata
Telefonon előre egyeztetjük a lehetőségeket!
Futárt küldünk egyenesen Önhöz, aki INGYENESEN beszállítja hozzánk a hibás alkatrészt!
Elvégezzük az alkatrész felújítását!
Készen és felújítva visszaszállítjuk Önhöz az ország bármely pontjára!
Rólunk mondták
Hol talál minket?
Címünk
1095 Budapest Soroksári Út 48.
Malom Udvar – Iroda és Raktárközpont
Elérhetőségek
Cégadatok
Silverstone.hu Kft.
Adószám: 24677855-2-43
Cégjegyzékszám: 14 09 315761
Mazda kormányművek specialistája
Hogy történik a Mazda kormánymű felújítás?
A javítás illetve felújítás során szétszedjük a kormányművet, és alapos tisztításnak végzünk rajta, különös figyelmet fordítva a mechanikusan igénybe vett felületekre, a csapágyfelületekre és a tömítőgyűrűkkel kapcsolódó részekre.
Miután elvégeztük az tisztítást és az átvizsgálást utána történik a persely kicserélése. A persely csere utána a tömítőgyűrűket a szimeringeket és a teflongyűrűket cseréljük.
Ezek az alkatrészek csak gyári vagy a gyárival megegyező minőségű alkatrészek lehetnek!! Kizárólag minőségi anyagolla dolgozunk!
Ellenőrizzük az axiális gömbfejeket és cseréljük a porvédő harangokat is!
Az összeszerelés után ellenőrizzük a mechanikus alkatrészek akadálymentes futását, a fogasléc optimális hézagát, a kormánymű működését. A szervokormányműveket teszteljük.
Mitől megy tönkre egy Mazda kormánymű?
A kormánymű fogasléce főkép attól, ha a kormány összekötők belső tövénél levő gumiharangok megsérülnek, s itt beengedik a port, a vizet a finom nagynyomású tömítésekhez, majd azok megfelelő elkoptatása után kiengedik a kenőanyagot. De az első kerekeket érő extrém erős ütések, balesetek is a túlsó végen égetik a kormánymű gyertyáját – ezek miatt olyan torzulások, belső sérülések lépnek fel a finoman illesztett és megmunkált szerkezetben, hogy pillanatok alatt tönkre tud menni úgy, hogy közben mindvégig teljesen egészségesnek tűnik a kormánymű. De olyan kemény igénybevételre, mint amilyet a sokszor a magyar úthálózat jelent az autóknak, a komolyabb terepjárókon kívül egyetlen gyár sem erre készíti fel a legyártott kormányműveit. A kátyúkat, magas járdaszegélyeket illetve a fekvőrendőr csapásait pedig főképp a kormánymű nyeli be.
A Mazda Motor Corporation japán autógyár, amelynek székhelye, Japánban van.
A Mazda története 1920-ban kezdődött, Japánban. 1927-ben a gépgyártás után a járműgyártás felé fordult az akkori cég. Aztán 1931-ben bemutatták a Mazdagó-t, ami egy motoros riksára hasonlító háromkerekű jármű volt. De jött a második világháborúl. Így a cég a világháború alatt végig fegyvereket gyártott a japán hadsereg számára. Kevesen tudják hogy a vállalat hivatalosan csak 1984-ben vette fel a Mazda nevet, pedig a kezdetektől minden autóját már ezzel a névvel adták el. A Mazda R360-at 1960-ban mutatták be, amit 1962-ben a Mazda Carol követett. A Ford birtokán először csak a Mazda 15%-a volt, azonban miután a Mazda pénzügyi válságba került a Ford 33,4%-ra növelte részesedését a Mazdában. A Ford több modelljét is Mazda-alapokra építette, valamint a Mazdával együttműködve fejlesztették ki több Ford modellt is. Furcsamód a Mazda verziója nem aratott sikert, míg a Ford azonnal. A Mazda a Ford Ranger pickupját használta az észak-amerikai piacra szánt saját B-series kisteherautóinak az alapjául.
Egy 1979-es alku lehetővé tette a Ford számára, hogy Mazda emblémával áruljon Fordokat Ázsiában és Ausztráliában. A Ford arra is felhasználta a Mazda modelleket, hogy létrehozza a saját kiskereskedelmi hálózatát Japánban. A Ford gyártmányok Mazda emblémával történő értékesítését 2000 után fejezték be, amikor megérkezett a Focus és a Mondeo. Ennek a fordítottja történt Európában, ahol a Mazda saját emblémájával árult Ford modelleket. Például a Ford Fiestára alapuló Mazda 121-et. A Ford és a Mazda később még jobban elmélyítette az együttműködést, amikor közös padlólemezre kezdték építeni az autóikat.