Kormányszervó javítás

  • Kormányszervó  javítás- Akár 24 órán belül!
  • 100% Garancia / 12-24 hónap garancia minden javításra
  • 20 Éves tapasztalat
  • Ingyenes hibafeltárás.
  • Versenyképes árak!
  • Országszerte javítunk
  • Minden típust javítunk
  • Ingyenesen érte megyünk és Ingyenesen visszaszállítjuk

Az alábbi 1 perces videóban elmondom a kormányszervó javítás folyamatát és költségeit.

Kormányszervó javítás

+36 30 78 53 479

Akik már megbíztak bennünk:

Ha bármilyen kérdése lenne kormányszervó javítással kapcsolatban, keressen nyugodtan.

+36 30 78 53 479

Birton Sándor

Mi történik, ha megbízik bennünk és a kormányszervó javítás mellett dönt?

0. Hívjon fel! Előre egyeztetjük mire számíthat.

Sok olyan jellegű hiba van, amelyekre lehet előre pontos árát mondani. (pl. folyik a kormánymű)

1: Futárunk elhozza Öntől a meghibásodott kormányművet. 

Budapesten belül INGYENESEN érte megyünk és INGYENESEN készen vissza is visszük.

2: Adunk egy pontos árajánlatot és javítási határidőt!

 Általában 1 munkanap a javítási idő.

3: Visszaszállítjuk a felújított kormányművet.

Országosan a szállítás INGYENES!

Címünk:

1095 Budapest Soroksári Út 48.

Malom Udvar – Iroda és Raktárközpont – Szervó javítás

 

Cégadatok:

Adószám: 24677855214
Aktuális cégjegyzékszám: 14 09 315761

Teljes név: Silverstone.hu Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név: Silverstone.hu Kft.

Hívjon minket most! Segítünk!

+36 30 78 53 479

Birton Sándor

Kormánymű felújítás – szervókormány javítás

A kormányszervó a szervókormány másik megnevezése.

A kormányszervó a kormányzás erőszükségletét lecsökkentő szerkezet, amely valamilyen formában a motor energiáját hasznosítja. Létezik elektromos kormánymű és elektrohidraulikus kormányszervó is. De bármilyen kormányszervó rendszert is építettek az autóba, a kormányozhatóságnak akkor is megmarad, ha a rásegítő berendezés meghibásodik. Azaz  a kormánykerék és a kormányrudazat között mindig van mechanikus kapcsolat is.

Régen a leggyakoribb kormányszervó berendezés a hidraulikus működésű volt.  Itt a motor egy hidraulikus szivattyút hajt, és a kormányszervó szelepei szabályozzák a kormánygépben létrejövő rásegítő erőt.

Sokan szokták kérdezni hogy mi a különbség a hiraulikus kormányszervó és az elektrohidraulikus kormányszervó között. Sokáig a sima hidraulikus kormászervó volt minden autóban de ma már az üzemanyag-takarékosság érdekében egyre gyakrabban alkalmaznak elektrohidraulikus kormányszervót, amely elvét tekintve ugyanígy működik, viszont a szivattyúját nem közvetlenül a motor hajtja, hanem egy külön villanymotor.

Továbbá van még egy fajta. Ez főleg a kisebb autókban a legelterjedtebb, amikor egyszerűen villanymotort tesznek a kormány tengelyére valahol a vezető térde magasságában. Amerre a kormány tekeredik, abban az irányban segít rá a motor. Ez a motor általában fogaskerék-párral, néha igényesebb, golyópályás áttétellel kapcsolódik a kormánytengelyhez. klókat, de magát a fogaskerék-fogasléc párt is. Amikor álló helyzetben tekergetjük a kormányt, a nagy rásegítés miatt nem is érezzük, mennyire túlterheljük az alkatrészeket, de a valóságban az ilyen, kisebb és olcsóbb autókba szánt rendszer hamar tönkre is megy.